יום שישי, 11 בדצמבר 2020

קארמה - סיבה ותוצאה



קארמה - שיעור ותיקון




היקום  בכול דור ודור מבקש מאיתנו להיפתח, להשתנות, להתקדם, להשכיל ולהתפתח, להתקרב לאור ולהתעצם מבחינה רוחנית.

הגלגול של מודעות היקום - מאפס לאין סוף, התהוות והשתלשלות הדברים "סיבה ומסובב"

לפי הקבלה - סיבה ומסובב, סיבה - היא הגורם הראשוני לכל מציאות כל שהיא. מסובב - המציאות עצמה.

אור והארה, הארה באה ממקור האור, מרגע שהיא מקבלת את האור היא משנה את הגדרתה והופכת למקור האור בעצמה,

סיבה היא ההתחלה  נקודת "האפס" ממנה החלו הדברים להשתלשל ולהתגלגל, המציאות עצמה "זמן והוויה" המסובב

קארמה - סיבה ותוצאה התגלגלות של הדברים, קרה מ ה', מקרה.... שיעור ותיקון. 

אין סתם לכל דבר יש הסבר, ונקודת התחלה בין בגלגול הזה ובין בגלגולים קודמים.

קארמה - מקיימת וסובבת אותנו בנגלה ובנסתר. בדברים הידועים והלא ידועים, ברוח ובנפש, ברגש ובתחושה. כמה פעמים קרה לכם שנפגשתם עם אדם שאתם כלל לא מכירים, אבל בתודעה הפנימית העמוקה אתם חשים חיבור וכמיה כאילו שהכרתם מזמן, מזמן אחר?

בלשון הקבלה בשפת הקבלה, המציאות מתהווה מהשתלשלות של מציאות אחרת, והכול בתנאי שיש סיבה ותנאים המקיימים את המסובב, אין סיבה ללא מסובב, ואין מסובב ללא סיבה. משמעות שהדברים במציאות חיינו שאנו חווים או נתקלים בהם, מקיימים תמיד את חוק הקארמה - סיבה ותוצאה "סיבה ומסובב" 

 "קארמה" - סיבה ותוצאה, שיעור ותיקון, גלגול של דברים. סדר ההשתלשלות,
קבלה מיסטיקה ורוחניות, הם חלון האור המסייע לנו להגביר את המודעות העצמית ובהתאם ולהתכוונן בבחירות שלנו, הכול מתחיל ברצון הפנימי הראשוני, היכולות האישיות, הרגשות, והידע ההבנה והחכמה, הם רק אפשרויות שיסייעו לנו לנתב את עצמנו בנתיב הגורל במסע החיים וביצירת המציאות, 

כמעט לכל דבר יש הסבר בין בנגלה ובין כל הדברים הסמויים מן העין והתודעה.

קבלה - המקור למיסטיקה היהודית, מאפשרת לנו בלי שום לדת ואמונה להשתמש בכלים רוחניים עוצמתיים שיסייעו להבין את המציאות בה אנו חיים, כל מה שקרה קורה ויקרה זה שלב בתוך שלב, תהליך של התהוות הדברים שקדמו לו, 

"זמן והוויה". הזמן מאפשר לנו להשכיל, להבין להתחכם, ליצור, לברוא, לדעת, להרגיש, לחוש, על ידי הגברת המודעות העצמית, הוויה - חוויה או תחושה המגדירה זמן עכשוויי,  כאן ועכשיו. 

קבלה היא מקור מים חיים נובע, הקבלה מאפשרת לנו למצוא תשובות לכל השאלות המטרידות אותנו במציאות חיינו,

האדם הדתי בא ממקום של אמונה בבורא הכול יכול, משליך את כל יהבו על השגחת הבורא ורצונו, האדם הדתי ממסגר את עצמו בערכים ומוסר, במנהגים ומסורות, פועל בהשראת רבנים וחכמים, ומקיים אורח חיים מסורתי קנאי והדוק, לפי קודים וצווים הקשורים למשנה ולהלכה או על ידי המנהיג הרוחני שלהם, מעין "גורו" המהווה סמכות עליונה ובכירה בקרב הקהילה וציבור מאמיניו.

האדם החילוני והרוחני פועל מתוך דחף הנובע מהרצון לדעת, בתוך מרחב ומחשבה הרוצה לקבל ולמצוא תשובות לשאלות, דרך המודעות העצמית ומתוך בחירה ללא שום קשר לשייכות דתית,  לרוב הדבר נובע מחסר שביעות רצון מהקיים, מסטרס ולחץ, עומס יתר, תחרותיות, השגיות, שליטה, אגו, ויצר הישרדות, 

לפעמים הדבר הנובע מתוך תסכול ויאוש חוסר הצלחה, חסימות ותקיעות, שלא מסייעים לו לממש את עצמו וייעודו. דבר שברוב המקרים מביא לניתוק מהווי החיים הרגיל והפשוט, יוצר ריקנות והרבה חללים,  מה שבסופו מביא להיאחז, בדבר כל שהוא על מנת לשאוב כוחות, להשתנות, למלא חללים ולצאת מן המצב בו המתסכל שבו הוא היה שרוי "סיבה ותוצאה"

אדם חי לפי בחירתו, אמונתו תפיסתו יכולתו והשגותיו הפרטיות הפנימיות, ההתחברות לעולם הרוחני היא במטרה לקבל תבונות חדשות על מהות החיים והגורל, הבנת היקום ורכישת כלים שיסייעו להשתנות, כלים של צמיחה ושליטה אנרגטית, בין התשוקות, היצרים, הצרכים הפיזיים הנפשיים בחייו, לחיות על פי הקארמה שלו לטוב או לרע, ולחוות את אנרגיית החיים ממקום אחר.

צמיחה רוחנית כלי, ידע וחכמה להגברת המודעות העצמית, שיעור ותיקון,  במערכות יחסים, בזוגיות ובעבודה, ובכל תחום בחיינו בצורה נכונה איכותית רגועה שקטה ופשוטה לפי בחירה אישית.
כל דבר שקורה לכם ויקרה לכם קשור לקארמה שלכם, להיפתח למודעות היקום, לקארמה שלכם להקשיב לקול הלב ללחישה שתביא אותכם לשלמות,

מאת שלמה טל מדריך ויוצר רוחני בשיטת חלון האור. 

שאלות  ותשובות בטלפון בכול תחומי החיים ולקבלת האור והשפע הרוחני.

לייעוץ והכוונה באהבה חייגו עכשיו 072-2280545 ,