יום שישי, 11 בדצמבר 2020

החזרת אהבה - זוגיות במשבר

מתקשרים - החזרת אהבה




החזרת אהבה קירוב ללבות מחדש, "שלום בית" בין בני זוג הנמצאים בהליך של גירושין פרידה ו/או בין בני זוג החיים יחד בנתק תקשורתי ואינטימי.

המאמר עוסק בהבנת המושג "החזרת אהבה" ומה היא החזרת אהבה?

אתרי אינטרנט רבים של מיסטיקנים או מתקשרים מציעים ברשת, בבלוגים, ברשתות חברתיות ואינדקסים שונים פעולה רוחנית ומיסטית המכונה החזרת אהבה

כביכול הפעולה הזו אמורה לקרב ללבות מחדש ,להחזיר אהבה, להשכין שלום בית בין בני זוג שהיו בפרידה או בהליכי פרידה.

רשת מנועי החיפוש מוצפת בעשרות אתרי מיסטיקה, מיסטיקנים או מתקשרים של החזרת אהבה, באמצעי מאגיה שונים, "לפי הקבלה" באמצעות "קמעות ולחשים", צמחים שיש בהם סגולות להחזרת אהבה, או על ידי תקשור באמצעי מאגיה שחורה", "קשירה" או "כישוף להחזרת אהבה" ועוד כל מיני פטנטים מוזרים ולא ברורים של החזרת אהבה.

מתי ובאיזה מקרים אם בכלל? מותר למיסטיקן או מיסטיקנית בעלי כוחות ויכולות מיסטיים, להתערב בחיי בני זוג בפרידה, ולכפות באמצעי מאגיה שונים על אחד הצדדים בקשר, להיות במערכת יחסים בנגוד לרצונו והחלטתו עם בן או בת הזוג לשעבר.

התשובה היא פשוטה אסור לבצע כל פעולה של החזרת אהבה בין אם היא "לפי הקבלה והמיסטיקה היהודית" ובמיוחד פעולה על ידי שימוש באמצעי "מאגיה שחורה". ללא רשות היתר והסכמה של הצד שאליו מכוונת הפעולה.

מיסטיקנים רבים או מתקשרים רוחניים, שספק רב אם יש להם את הכוחות הרוחניים, מנצלים את חולשת הדעת ברגעי "זוגיות משבר" את התסכול, הצער והכאב העמוק שאחד הצדדים בקשר חווה עקב הפרידה.

בעת פרידה הפחד, התסכול, הכאב, האובססיביות, מפני אבוד האהבה, מובילים אל נקיטת פעולות שונות לבטול הגזרה, כולל פנייה אל כביכול אל "מיסטיקנים או מתקשרים המתמחים בהחזרת אהבה". שאותם אני מכנה מיסטיקנים שרלטנים.

מיסטיקנים שרלטנים, מטרתם היחידה היא לא בשליחות אמתית מתוך מצווה לקרוב ללבבות ושלום בית, אלה בעשיית הון מידי על חשבון המצוקה הנפשית והכאב של אותם פונים תמימים.

חובה להדגיש שאין הכוונה או ההתייחסות כאן לכלל ציבור המיסטיקנים או המתקשרים בישראל, אלה למיעוט קטן העושה שימוש באמצעים אפלים ומאגים להחזרת אהבה וקרוב לבבות לצורך עשיית הון.

מוכח שלרוב פעולתם של אותם מיסטיקנים שרלטנים העוסקים ב"כישוף החזרת אהבה" לא הצליחה, ופונים רבים אבדו כספים רבים מתוך אמונם בכוחם של אותם מיסטיקנים שרלטנים להחזיר אהבה, לקרב ללבות ולעשות שלום בית.

החזרת אהבה

מה הם הדרכים הפעולות הכלים והשיטות לבצוע החזרת אהבה המותרות על פי דין הקבלה והמיסטיקה היהודית, ועל פי כל כללי וחוקי המיסטיקה והחוק בצורה לגיטימית. 

1. "השתדלות" על ידי עריכת תיקונים תפילות ברכות ובקשות שנערכות על ידי מקובלים, רבנים, מיסטיקנים, מתקשרים בצורה טהורה ונקייה ולשם מצווה מההלכה שהיא שליחות רוחנית לקרב לבבות מחדש ולהשכין שלום בית.

2. "גשור " בין הצדדים שמטרתו להתמודד עם הבעיות והסיבות שהביאו לפירוק הקשר ולחפש אם בכלל את הדרכים המתאימות לגשר על הפערים והציפיות ההדדיות בקשר. מטרת הגישור הוא לא רק להשכין שלום בית ולהחזיר אהבה, אלה גם לעורר את המודעות העצמית של הצדדים בקשר הזוגי, במקרים בהם לא ניתן לגשר על הפערים או במקרים בהם מערכת היחסים נדונה לכישלון ואין לה שום סיכוי להתקיים ולהצליח. שום תיקון לא יועיל.

3. "ייעוץ והתאמה זוגית" פעולה הכרחית נדרשת לפני כל קבלת החלטה על החזרת אהבה והשכנת שלום בית. מטרת הייעוץ הזוגי, שלרוב נעשית על ידי מומחים מקצועיים, פסיכולוגים, יועצים זוגיים, פסיכותרפיסטים, רבנים, מקובלים ומיסטיקנים. היא בהכוונה וסיוע רוחני או פסיכולוגי ליצירת התנאים הנכונים לחיי אהבה הרמוניה ואושר, "התאמה זוגית": מטרתה לראות ולוודא שמאפייני האופי והאישיות של שני הצדדים מתאמים זה לזה ויכולים להכיל זה את זה ושיש בהם את הפוטנציאל העתידי לחיי שותפות ואהבה.


החזרת אהבה לפי הקבלה

השיטה המקובלת והנפוצה ביותר היא "החזרת אהבה לפי הקבלה". ולא לפי הקבלה המעשית, אסור לטעות כאן!!!

מיסטיקה יהודית והקבלה אוסרת בתכלית האסור לבצע כל פעולה של החזרת אהבה באמצעי מאגיה שחורה. הסיבה העיקרית היא של מיסטיקנים און ליין אין רשות להתערב בגורל ולשנות גורל בכוח בכפייה ובניגוד לרצון אחד הצדדים.מה שנוגד את עקרון "הרשות נתונה" חופש הבחירה.

לא בכול מקרה או מצב ניתן לבצע "החזרת אהבה" וצריך מאוד להיזהר כאשר פונים אל מתקשרים, רבנים ומומחי קבלה.

ספר הסגולות והגורלות מציע דרכים לגיטימיות להחזרת אהבה לפי הקבלה, בקשות, תיקונים ברכות ותפילות על ידי מניין 10 אנשים הבקיאים בסוד ע"ב השמות, לפי שם פרטי ושם האם, המטרה היא לבטל גזרות ולחבר מחדש בין בני זווג.

דין בקשה מיוחדת דומה לדין בקשה ממלך, נשיא, שר, ונושא תפקיד בכיר בעל סמכויות, מקובלים, מתקשרים, רבנים, מיסטיקנים הם צינור רוחני להעברת הבקשה באופן ישיר ללא תווך לבורא עולם – "המזווג זיווגים", כמו בכל בקשה עקרון הקבלה או הדחייה והסירוב פועל גם כאן. אין שום הבטחה או התחייבות שמוקצבת בזמן שהבקשה תתבצע, מטבע הדברים גם כל הקמעות והסגולות להחזרת אהבה אינם ערובה להצלחה ואין בהם כדי להבטיח את הצלחת הפעולה של החזרת אהבה

זמן המתנה פירושו חשבון ועריכת תיקונים, המתנה פירושה מלשון מתן , לתת זמן לצד השני להחליט על רצונו ובחירותו.


קמעות סגולות לישועות להחזרת אהבה




כל הקמעות והסגולות של החזרת אהבה דינם כדין אמונה רוחנית שיש בה כוחות לישועה. דינם הוא כדין בקשה להחזרת אהבה, אשר אינם מותנים בזמן, תהליך שאין בו פסול כל עוד אין בו חומרים או פעולות שנעשו ברמייה לצורך הטעייה וגניבת עין.

האמונה בכוחם של הקמעות להחזיר אהבה דומה ל"נבואה שמגשימה את עצמה". כאשר אנו שולחים אנרגיה חיובית דרך הקמע מתוך כוונה אמתית וטהורה לתקן ולהשתנות ולהחזיר אהבה למקומה משרש חיבור הנשמות הסבירות היא 50 אחוז שדרך הקמע הבקשה תתמלא. ו 50 אחוז שלא.

יש צורך לנקוט בזהירות כאשר קונים קמעות מחנויות למוצרי מיסטיקה, או באופן ישיר ממיסטיקנים או מתקשרים המבטיחים "החזרת אהבה" מידית או 100 אחוז הצלחה. כמו בכל דבר בחיים יש כאן עניין של 50 אחוז כן ו 50 אחוז לא לפי כל חוקי ההסתברות וההיגיון.

לכן מומלץ לבדוק עם מי מדברים, ממי קונים, מה כוחם הרוחני האמיתי של אותם מיסטיקנים, רבנים, מקובלים, מתקשרים מדריכים ויועצים רוחניים. משום שחלקם מסתתרים בעילום שם באתרי אינטרנט שונים, ללא תמונה תחת מספר טלפון שאינו רשום (טוקמן) ואין לו בעלים. או תחת איימל לא מזוהה שנפתח בקלות לצורך העניין.

לכן מומלץ להתייעץ ראשית עם מיסטיקנים, רבנים, מומחי קבלה, מתקשרים ידועים ומוכרים מאתרי "מיסטיקנים און ליין" המציעים מאגר גדול של מומחי תקשור מיסטיקה.

החזרת אהבה לפי הקבלה על ידי מקובל או מיסטיקן מומחה קבלה אמיתי היודע מה הם האיסורים החלים עליו, ומה הם הדינים והדרכים המקובלים המותרים. אפשריים ומומלצים.


זמן המתנה - ניקוי רוחני


זמן המתנה נועד לחשבון נפש, ניקוי וטיהור של אנרגיות שליליות, , להרפות ולשחרר את בל מה שהעיק והעיב על הקשר והביא לפרידה והרס תדר האהבה.

ניקוי רוחני נטרול אנרגיות שליליות - הסרת המכשולים, כגון קנאה רכושניות, אלימות, זלזול, שתלטנות, אובססיביות מהסימנים הבולטים והחשובים שהגורמים הגורמים להפסקת הקשר.   




ישנם מקרים בהם אפשר להגדיר פרידה כתוצר של" עין הרע בזוגיות" הנובעת מצרות עין וקנאה של אנשים מסוימים, משפחה, חברים, בן/ת לשעבר, או אנשים מקרובים החיים בסביבתכם.

במקרה כזה ניתן בפעולה רוחנית לבצע הסרת עין הרע, ולתת הגנות לשמירה וכנגד עין הרע. פעולה כזו בהחלט יכולה לקרב בני זוג מחדש.


התאמה זוגית



כל פרידה מקורה במניעים וסיבות אישיות אשר מביאים"זוגיות במשבר" ולפרידה, בכדי לנתח להבין ולהתמודד עם אותם סיבות בצורה נכונה מומלץ לערוך התאמה זוגיות.

מידת ההתאמה זוגית בין בני זוג, מסייעת גם למיסטיקן וגם ללקוח לדעת יותר על עצמו ועל בת זוגו, להבין את חלקי הנפש, הרגשות והתחושות של הצד השני ושלו, לדעת לקבל ולהכיל את הצד השני בקשר בהתאם לאופיו ואישיות בשלמות ללא ביקורת. מה שיכול להצלחת הזוגיות.

התאמה זוגית יכולה לסייע לחיבור הרוחני והנפשי בין בני זוג וליצור מערכת יחסים מתואמת ציפיות. שהם מתכון הכרחי להצלחת הזוגיות, אפילו אהבה עזה וחזקה בין בני זוג לא תסייע לשפר את מערכת היחסים אם מידת הציפיות וההתאמה זוגית היא נמוכה ובלתי סבירה. למרות שישנם מקרים רבים של הצלחת הזוגיות למרות חוסר ההתאמה זוגית בגלל ששני הצדדים בקשר יודעים לגשר על הפערים ולמצוא את המאחד ולא את המפריד.

כוחה של האהבה והרצון ההדדי המשותף של שני הצדדים, יכול ליצור גשר של קבלה ונתינה מבלי להסתכל על המפריד אלה על המאחד.

חוסר התאמה זוגית, יוצר פערים משמעותיים בציפיות ההדדיות,



מידע אישי : ישנם הרבה אתרים של מיסטיקנים און ליין, עם מאגר ייחודי של מומחי מיסטיקה יהודית וקבלה להחזרת אהבה. אשר יכולים להשכין שלום בית ולקרב ללבות.

ברכה ושלום אחווה אחדות רעות ואהבה לכל בית ישראל

מאת שלמה טל מיסטיקן ומתקשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.