יום שישי, 11 בדצמבר 2020

החזרת אהבה - ייעוץ והכוונה


שלום בית וקירוב ללבות מחדש


מיסטיקנים מומלצים : מומחי מיסטיקה יהודית וקבלה, רבנים, מתקשרים, מדריכים ויועצים רוחניים בעלי ניסיון רב בתחום זוגיות ואהבה ומה שבניהם. 

מיסטיקנים בעלי יכולת רוחנית לצפות אירועים הקשורים לחיי האהבה, מיניות ויחסי גומלין במערכות יחסים. הווה ועתיד.

מתקשרים מומלצים יסיעו לכם במהלך תקשור לפי שמות ותאריכי לידה במענה טלפוני מידי ובשיחה אישית לקבל תשובות לשאלות, בעת זוגיות במשבר, שלום בית, קירוב לבבות מחדש, החזרת אהבה ללא מאגיה שחורה וכשפים.

מתקשרים מומלצים הם בעיקר צינור רוחני להעברת מידע, כלי רוחני לייעוץ והכוונה סיוע רוחני ונפשי בעלי יכולות להקשיב לקול הפנימי, בכול הצמתים השונים בהם נתקלים בחיים, בכל עניין, נושא או בעיה. באופן מדויק ואמין בעיקר בנושא החזרת אהבה

תקשור


בפוטנציאל האישי שלנו, ישנו כוח טבעי מולד שנקרא במיסטיקה "תקשור", למעשה זוהי אנרגיה עצומה החבויה בתוכנו בפנימיות העמוקה והאינטואיטיבית שלנו, אצל חלק מאתנו אנרגיית ה "תקשור" יצירתית ומאוד מפותחת מאוד, עד כדי יכולת ורגישות להתחבר לקול הפנימי היצוק של האדם האחר, להיות קשוב לתחושות הנפש, לרגשות, ולמצבים הנפשיים בהם הוא שרוי בעת זוגיות במשבר, פרידות, הבנת המניעים הרוחניים שהביאו לפרידה, והסיכויים לעשיית שלום בית, קירוב לבבות והחזרת אהבה, מעבר לכוח  ה "תקשור" אותם מיסטיקנים או מתקשרים הם בעלי חכמת חיים, ניסיון רב שעיקרו מוותק מצטבר של עיסוק במיסטיקה והכרת כל המרכבים והמאפיינים באישיות האדם המהווים בעיה בזוגיות וביחסי אהבה.

"מיסטיקנים מומלצים" הם העלי מודעות רוחנית וראייה מיסטית, ידע רוחנית בתחומים רבים של המיסטיקה על כל רבדיה. נומרולוגיה, קבלה יהודית, אסטרולוגיה, תקשור רוחני, קריאה בקלפי טארוט ועוד. רובם מחזיקים בגישה פילוסופית ואמונה המבוססת על תפישות תרבותיות עתיקות וסגולות להסיר מכשולים ולקרב בין זוג מחדש.

הגישה המקובלת והיותר פופולרית ל "החזרת אהבה לפי הקבלה", ללא שימוש בקבלה מעשית שאסורה, לחשים וקמעות שונים שאינם מוכרים ביהדות.

עולם מיסטיקה על כל רבדיו מספק תשובות לשאלות, שלא תמיד בהישג המודעות הרגילה, או בשכלנו, בעיקר בגלל המעורבות הרגשית המבלבלת ומשבשת את היציבות הרגשית והנפשית בזמן זוגיות במשבר, את המודעות הרגילה. קליטה של תשדורות רוחניות וחשיבה מיסטית, שאינה בהכרח שייכת למציאות הרגילה בה אנו חיים.

"מיסטיקה" = הסתרה הכוח הרוחני הנסתר המניע ומקיים את היקום מאז ומתמיד ומשחר ימי הבריאה, מיסטיקה מסייעת לנו לנתח מצבים ואירועים, בכדי לסייע לנו לראות את כל מה שנסתר מהעין והמודעות, 

בעידן החדש הפכה המיסטיקה ככלי רוחני להגברת המודעות העצמית, כלי לריפוי גוף ונפש, שחרור חסימות, לנטרול אנרגיות שליליות, כל לטיהור ואיזון אנרגטי.

תקשור ממיסטיקנים מומלצים ומתקשרים מומלצים, דורש מעבר לכוח הרוחני של המתקשר גם ידע מקצועי, חכמה ויכולת לנתח מצבים ואירועים הקשורים למציאות ולהוויה היום יומית שלנו.


מיסטיקנים און ליין 


בשנים האחרונות עולם המיסטיקה על כל רבדיו, הפך להיות תוצרת תעשייתית ענפה ומתפתחת, בעיקר בתחום הייעוץ וההכוונה, תחזיות אישיות, ועוד ....

 אחד התחומים הבולטים היום הוא "שרותי מיסטיקה ייעוץ והכוונה במענה טלפוני מידי", - ייעוץ הכוונה, גילוי עתידות, החזרת אהבה, הסרת עין הרע, קמעות וסגולות להחזרת אהבה ועוד....

לצורך כך קמו עשרות אתרים של "מיסטיקנים און ליין", המציעים לנו לקבל בטלפון שירותי "החזרת אהבה ייעוץ והכוונה" בטלפון על מדריכים רוחניים, מתקשרים ומיסטיקנים מומלצים.

אתרי מיסטיקנים און ליין, זמין בכל רגע נתון 24/7 לגילאי 18+ בשיחה טלפונית

מאגר גדול של מומחי מיסטיקה, מתקשרים, אסטרולוגים, נומרולוגים, מומחי קבלה, מיסטיקנים, פתרון חלומות ועוד.

השירות הנו אישי ודיסקרטי אין צורך להיחשף ולהרגיש נבוכים. משוחחים בשקט ורוגע.


מאת שלמה טל מיסטיקן מדריך ויוצר רוחני בשיטת חלון האור