יום שישי, 11 בדצמבר 2020

מיסטיקנים מומלצים - החזרת אהבה ייעוץ והכוונה


מיסטיקנים מומלצים און ליין - תשובות לכל השאלות בטלפון




החזרת אהבה: ייעוץ והכוונה, שלום בית וקירוב ללבות מחדש.

מיסטיקנים מומלצים: מומחי מיסטיקה יהודית וקבלה, רבנים, מתקשרים , מדריכים ויועצים רוחניים בעלי ניסיון רב לרשותכם במענה טלפוני מידי.
הזוגיות במשבר? המערכת הזוגית תקועה? פרידות וניתוקים, שקרים ובגידות, מה עתיד הקשר או הזוגיות? התאמה זוגית, מתי נתחתן? מתי אמצא אהבה?,  על כל אלו ועוד....

מיסטיקנים ומתקשרים מהטובים והמובילים בישראל  - און ליין 24/7, זמינים עכשיו בטלפון בכול שאלה או בעיה המטרידה אתכם בנושא האהבה והזוגיות.



סיפור על החזרת אהבה והתאמה זוגית


, ישנו סיפור במדרש על אשת אצולה רומאית, שפגשה במקרה את רבי יוסי, שאלה אותו האישה, "מה עשה אלוקים אחרי שברא את העולם בששה ימים?, התבטל?", הרהר לרגע רבי יוסי ואז ענה לה "כמובן שלא! הוא מצא לאדם עזר כנגדו והחל לעסוק בזווג זיווגים" (התאמה זוגית), אשת האצולה הרומית גיחכה: " מה רק זה מה שהוא עושה? הרי גם אני יכולה לעשות את זה!".

למחרת לקחה האישה אלף עבדים ואלף שפחות, חיברה אותם יחד גבר ואישה, לפי תפיסתה וראות ענייה, לאחר מכן שלחה את העבדים לישון יחד.

למחרת בבוקר קמה האישה וקראה לכל אלף העבדים, הפלא ופלא רובם הגדול נראו חבולים ושרוטים, חלקם עם פנס בעין, אף שבור ועוד,....כשהבינה האישה שהזיווג לא עבד, חזרה האישה הרומית, לרבי יוסי ואמרה לו: "אמת וצדק היו בדברך" עכשיו אני מבינה שאלוקים יודע לזווג זיווגים ולערוך התאמה זוגית בין הגבר לאישה. 


הקבלה והמיסטיקה היהודית על פי כללים ברורים ונוקשים מאפשרת לכל אדם למצוא את הזיווג הראוי לו משרש ובחירת הנשמה. אך מותירה את הבחירה בידי האדם עצמו את הבחירה והחיפוש אחר בן/ת הזוג הראוי והמתאים.
אנחנו בוחרים את בן בת הזוג, מתוך תחושה ורגש, הגיון, מראה חיצוני, מעמד או אינטרס אישי היכול להטיב אתנו, לא תמיד אנו מתייחסים לחיבור הנפשי והרוחני או מידת התאמה זוגית, מה שברוב המקרים גורם  ל"זוגיות במשבר" עד כדי פרידה ואי הצלחת הקשר. 

גורל והצלחת הקשר הזוגי או מערכת הגומלין ביחסי זוגיות, תלוי במידה רבה בחיבור הרוחני וביכולת הקבלה והנתינה, ההבנה וההרמוניה, שתיצור או שיש בין בני הזוג.

לא המעמד והכסף, לא רמת האינטליגנציה, המוצא והתרבות,  הם אשר יקבעו את עתיד הקשר, אלה מידת הברכה וההתאמה הזוגית שיש בין בני הזוג משרש הנשמה. 

כאשר אין התאמה זוגית, לרוב הדבר מוביל לפרידות וגירושין, שקרים ורמאות, בגידות ומשחקים, קרירות והתרחקות.


מיסטיקנים מומלצים - החזרת אהבה ייעוץ והכוונה




מוטרדים מבעיה אישית בזוגיות? הזוגיות במשבר? משפחה וילדים, חסומים מרגישים קרים ומרוחקים מבן או בת הזוג, מתקשים למצוא אהבה או זוגיות, רוצים להחזיר אהבה ישנה? לערוך שלום בית וקירוב לבבות.


החזרת אהבה - ייעוץ והכוונה לפי הקבלה והמיסטיקה היהודית, בכל שעה וזמן לפי נוחיותכם האישית בשיחה טלפונית אישית עם מתקשרים, מיסטיקנים מומלצים, רבנים, מדריכים ויועצים רוחניים מומחים לזוגיות לרשותכם במענה טלפוני מידי 24/7 

נומרולוגים, מיסטיקנים, מתקשרים, מומחי קבלה, אסטרולוגים, מומחי טארוט, הילרים, מגשרים, ויועצים זוגיים לרשותכם בשיחה טלפונית אישית, ייעוץ תמיכה וסיוע רוחני.

מתקשרים בטלפון ומיד נענים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.