יום שישי, 11 בדצמבר 2020

החזרת אהבה

מיסטיקנים - החזרת אהבה


החזרת אהבה תיתכן בהרבה מקרים בעיקר לפי מבחן התאמה זוגית. כיצד עושים זאת? כדי לענות כראוי ובצורה מדויקת על השאלה, עלינו להתייעץ עם מומחי מיסטיקה - מיסטיקנים או מתקשרים.

עולם מיסטיקה על שפע תחומיו ורבדיו מאפשר לנו להכיר בצורה טובה יותר את האדם על פי תכונות האופי והאישיות, יכולותיו, מצבו הרגשי הרוחני והנפשי.

מיסטיקה גם מציעה לנו כלים ושיטות רוחניות ל: זוגיות במשבר, החזרת אהבה, בדיקת עין הרע בזוגיות, התאמה זוגית, ייעוץ הכוונה וסיוע בבניית מערכות יחסים ויחסי גומלין בין בני זוג.

הכלל  המנחה מיסטיקנים או מתקשרים רבים הנו המושג הידוע במיסטיקה "הכל גלוי והרשות נתונה", משמע שלכל מיסטיקן או מתקשר אמיתי, יש את היכולת לצפות ולחזות דברים אירועים והתרחשויות במסע החיים כמעט של כל אדם. בהסתמך על תפיסות או תורות מיסטיות ורוחניות שונות, קבלה יהודית, קלפי טארוט, תקשור, אסטרולוגיה, נומרולוגיה ועוד.
הרשות נתונה משמע שגורל הזוגיות תלוי במידה רבה בבחירה האישית של כל אחד מהצדדים בקשר. לא ניתן לבצע החזרת אהבה בכוח, בכפייה ובניגוד לרצון אחד הצדדים בקשר.

התאמה זוגית - קירוב לבבות - שלום בית


כיצד בעזרת עולם מיסטיקה ניתן לזהות בעיות בזוגיות, לקרב לבבות, לעשות שלום או מה שנקרא החזרת אהבה.
האינטרנט מציע לנו באמצעות אתרים רבים של מיסטיקנים או מתקשרים מומחי מיסטיקה רבים המבצעים "החזרת אהבה" לפי הקבלה בצורה טהורה ונקייה, כישוף החזרת אהבה: קשירות, לחישות, קמעות וסגולות של החזרת אהבה השייכים לתחום המגיה השחורה והאסורה לפי המסורת היהודיות ובמיוחד לפי הקבלה.

השיטה הבדוקה והטובה ביותר של שלום בית או החזרת אהבה היא עריכת בדיקה יסודית של מידת התאמה זוגיות, האם בני הזוג עומדים בציפיות אחד של השני מבחינה: תרבותית, פיזית, מנטלית, נפשית, רוחנית וחומרית, האופי והאישיות של כל אחד מן הצדדים הם השחקן הראשי, הם הבסיס לחיי שיתוף, הרמוניה, קבלה ונתינה הדדית.

בדיקה מקצועית ורוחנית  על ידי מיסטיקן או מיסטיקנית יכולה לסייע למומחים לדעת האם בני הזוג עומדים במבחן התאמה זוגית דבר אשר יסייע למומחה לתת ייעוץ זוגי נכון בעת זוגיות במשבר, ובמקרה הצורך גם לתת דרכים מקוריות ואמתיות להשכנת שלום בית, קירוב לבבות, החזרת אהבה, ללא שום אמצעי של מגיה שחורה או כישופים.

מיסטיקנים הפועלים לפי הכלל "הכל גלוי והרשות נתונה", יודעים שכל פעולה רוחנית או מיסטית כגון "כישוף החזרת אהבה" עלולה להביא לנזק וסבל בלתי הפיך בעיקר לאדם המבקש את ביצוע הפעולה.

החזרת אהבה לפי הקבלה


החזרת אהבה לפי הקבלה, משמעותה בדיקה לפי שמות ותאריך לידה האם יש חיבור רוחני משרש הנשמה, קרמה, או התאמה זוגית בין בני זוג לפי סוד אותיות האלף בית בעברי, מטרתם של מומחי קבלה לייעץ, לסייע ולעזור למצוא דרכים מקוריות לאחד בין זוג ולעשות שלום בית. הן על ידי בקשות, תפילות,  למצוא את המאחד ולא את התפל והמריד בין זוג.

מומחי קבלה מסתייעים בחכמת הקבלה וסוד האותיות, לעולם לא ישתמשו באמצעי מאגיה שחורה, או כישופי, במתן נבואות ותחזיות שחרות, ללא שרירות לב ומעשי שרלטנות ובצע כסף.

מסימני ההיכר של זוגיות במשבר, סכסוך, מריבה, התפרצות של קנאה רכושנות ושתלטנות,  פערים בציפיות, חוסר התאמה מינית, בעיות כלכליות, ריחוק פיסי, קרירות ואדישות, הם התוצאה שלרוב לא ניתן לגשר בין בני זוג ולכן ברוב המקרים לא תיתכן החזרת אהבה, למרות הרצון והתלות הרגשית של אחד הצדדים בקשר לשמר את הזוגיות או הקשר.
כי אין התאמה זוגית,

מיסטיקנים, מומחי קבלה, מתקשרים, תפקידם לראות ולפענח את מפת הגורל והמזל העומדת לפניהם בכדי לסייע ולייעץ ולהמליץ על הדרכים המתאימות והנכונות בצורה יעילה ונכונה כיצד לבנות מערכת יחסי הגומלין בזוגיות בצורה בריאה ונכונה וגם להמליץ לסיים את קשר בצורה מכובדת ללא מריבות, אלימות ונקמנות במקרה שאין התאמה זוגית בציפיות ובמערכת יחסי הגומלין כאשר יש ניגודים משמעותיים ורבים בין בני הזוג.

מיסטיקנים בטלפון  מומחי קבלה והתאמה זוגית לפי הקבלה עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה בכל עניין ודבר הקשור לזוגיות במשבר, זוגיות ואהבה, החזרת אהבה, עין הרע בזוגיות....ועוד.